انجمن معلولين شهرستان بيله سوار
انجمن معلولين شهرستان بيله سوار
معلوليت جسمی سبب قدرت روح میشود (ورود بدون اميد ممنوع)
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مديريت وبلاك : |

آرزو دارم روزی حافظ کل قرآن باشم/ حفظ قران، نگاهم را به دنیای تاریک روشن کرد

در گفتگو با حافظ روشندل از شهرستان بیله سوار مطرح شد: از وقتی زندگی ام را با قرآن کریم تنظیم کرده ام شاهد موفقیت های بسیاری شده ام و نگاه جالبی به دنیای تاریک اطرافم دارم.
 
 به گزارش پایگاه خبری مغان امروز، دغدغه تربیت حافظان قرآن کریم از سال ها پیش توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در صدر برنامه های دستگاه های ذیربط قرار گرفت و آن طوری که در جامعه عیان است کم و بیش توانسته اند به دغدغه های مقام معظم رهبری پاسخ شایسته دهند.

در این راستا گفتگویی کوتاه اما خواندنی و جالب را با منیژه ملک زاده حافظ روشندل ساکن شهرستان بیله سوار را می خوانیم که نقص عضو هم نتوانسته او را در جامه عمل پوشاندن به دغدغه مقام معظم رهبری باز دارد.

 

منیژه ملک زاده، حافظ روشندل ساکن شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مغان امروز، در معرفی خود گفت: بنده متولد سال 1349 و ساکن شهرستان بیله سوار هستم و از بچگی به صورت مادرزادی نابینا بوده ام.

وی ثبت نام در دارالقرآن کریم بیله سوار در سال 84 را به خاطر فراموشی درد فراق ناشی از فوت پدر بیان کرد و افزود: نمی دانم چرا در آن موقع احساس کردم که قرآن کریم تنها مامنی است که می توانم به آن پناه برده و دردهای خود را با یاد خداوند تسکین دهم.

ملک زاده تشویق آقای نصیری مسئول دارالقرآن کریم بیله سوار را عامل توجه ویژه خود به بحث حفظ قرآن کریم دانست و ادامه داد: زمانی که مربیان دارالقران علاقه مرا به حفظ قران کریم مشاهده کردند برای من کاست تلاوت قرآن تهیه کرده و اصول حفظ قرآن را برایم توضیح دادند.

 این حافظ روشندل، اضافه کرد: اوقاتی را که در خانه بودم به کاست های کلام الهی گوش فرا سپرده و هر سطر قرآن کریم را در عرض 15 دقیقه حفظ می کردم که در طول این مدت توانسته ام جزء یک، 2، سه، 15 سوره از جزء سی قرآن کریم، دعای توسل و سوره یاسین را حفظ کنم.

در دارالقرآن الکریم برای بچه ها کلاس حفظ قرآن برپا کرده ام

 ملک زاده عمه و دختر خاله خود را مشوق خود در موفقیت های قرآنی اعلام کرد و بیان داشت: در سال 1383 در مسابقه قرانی شهرستان در بخش حفظ سه جز مقام اول را کسب کرده ام که این موفقیت عزم مرا برای حفظ قرآن کریم جدی تر کرد.

این چهره قرآنی در خصوص سایر فعالیت های قرآنی خود، اظهار داشت: برای بچه ها کلاس حفظ قرآن کریم و در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به ترتیب دعای توسل و قرائت سوره مبارک یاسین در دارالقرآن الکریم برگزار می کنیم که استقبال خوب و بی نظیری را از سوی بچه ها و اهالی شهرستان شاهد هستیم.

 انتظارم از مسئولان فرهنگی فقط یک مربی قرآن است

 وی در پاسخ به سوالی درباره آمال و آرزوهای قرآنی خود، گفت: علاقه دارم روزی در روزنامه ها و سایت ها خبری با عنوان «یک روشندل از شهرستان بیله سوار حافظ کل قرآن کریم شد» را درج کنند.

این حافظ روشندل با اعلام این مطلب که انتظار زیادی درخصوص حمایت ندارم چراکه می دانم فایده ای هم نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: از مسئولان فرهنگی شهرستان تنها یک مربی قرآن می خواهم تا بتوانم جزءهای دیگر قرآن کریم را حفظ کرده و حافظ کل قرآن کریم باشم و این تنها آرزوی من در این دنیا است.

 ملک زاده در پایان سخنان خود در توصیه ای به جوانان خواستار توجه به مفاهیم قرآنی در زندگی شخصی و عمل به کلام الهی شد و گفت: از وقتی زندگی ام را با قرآن کریم تنظیم کرده ام شاهد موفقیت های بسیاری شده ام و نگاه جالبی به دنیای تاریک اطرافم دارم

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.